16.7.11

Aku telah jatuh cinta pandang pertama..

Setelah beribu abad aku tak menghupdated kan blog aku ni yang tak pandai nak bersawang-sawang..ahernya, aku dapat idea nak tulis entry tentang cinta pandang pertama aku ni terhadap beberapa orang jejaka-jejaka hensem..beberapa orang yer..bukan sorang je...haha...nang gediklah sangat....eh, bukan aku..diorang ni yang gedik sebab buat aku jatuh inta sekaligus dengan mereka...

Actually aku sekarang tengah bercuti di kampung...cuti seminggu jer..tu pun bercuti dengan banyak kerja..hampeh tol ler...sedikit masa nak senang pun tak bole..hmm...kesiannya aku...

Haaa..nasib baik time aku tengok tv rancangan Anugerah Planet Muzik untuk  negara-negara serantau semalam dapat meringankan beban stress di kepala aku ni yang penoh dengan beban kerja...ish ! muncul plak wajah-wajah jejaka hensem yang baru aku tengok...HENSEM wei !! gilasiot..1st time aku tengok artisnih..semuanya aku jatuh cinta dengan ketampanan mereka nihaaaa....

Okeh..let me story one by one...


*ni gambar paling aku suker nengok*

ini adalah Faizal Isa..memang paling hensem dan cukup hensemlah..teruja aku tengok mamat nih...hensem giler.."kapel ngan aku boleh?"...haha :))




yang ni pulak Hady Mirza...yang menang banyak anugerah semalam..dye ni cute sangat lah....hensem pulak tuh...suara pun mantap dooo......


yang ni lagi cute..kumpulan Sleeq...aku minat yang sebelah kiri tuh...soooooo hensem kan....:))
sampai juling mata aku tengok dye nyanyi malam tadi...HAHA :))
handsome kan..muda lagi tuh..ader can la ni..kui2 !

No comments: