19.8.11

TENSION tahap MAKSIMA

sesungguhnya time final sem memang sangat menyakitkan hati aku...kalau nak dikirakan sekarang nak je aku quit..siyes ! kalau korang cabar aku pun aku akan tunaikan cabaran tu...aku dah fed up dah dengan final sem ni..aku tak kesah aku final student ke..last semester ke...aku bengang tau tak...BODOH ! ada2 jak masalah yang tak kena...

final projek plak 1 masalah...jam kredit 3 je..tapi duit bratus-ratus dah habis..ingat aku ni anak orang kaya ke nak keluarkan duit banyak2..aku ni student...kalau aku anak orang kaya aku dah tak masok sini..aku pegi blajar kat oversea sana....pastu pulak tension dengan..........hmm.....

aku dah hilang kesabaran tme nih tau tak !!! kalau aku dapat pukul orang kan best..dapat gak release tension aku ni...sapa nak kena pukul sila datang sini cepat !!!


No comments: