7.9.14

Cinta


Cinta. apa itu cinta?


kadang-kadang orang bercinta kerna suka. kadang-kadang orang bercinta kerna sunyi. cinta. ayat yang penuh dengan dugaan hidup. memang aku x lepas dari kehidupan yang bernama cinta. ya aku pernah bercinta. itu dulu. sekarang aku rasa ingin jauh daripada cinta. kerna aku tahu aku belum layak untuk mengerti apa itu cinta. hati dan perasaan yang sentiasa berubah-ubah membuatkan aku tewas. membuatkan aku tidak tetap pendirian. kadang-kadang terasa diri ni x layak untuk bercinta.


kenapa perlu aku lalui semua ni?


perasaan tu sukar nak dielakkan. hanya sekadar suka. tapi rindu rasa kuat dihati. kadang-kadang terfikir macam mustahil si dia ni si dia tu akan jadi jodohku. kadang-kadang terfikir layakkah aku untuk dia? hmmm.... hadirnya dia di kehidupanku, adakah akan muncul sekali lagi nanti?

No comments: