29.4.11

i'm 21 Years Old :)

Tanggal 27 APRIL adalah bersamaan dengan tarikh KELAHIRAN yang dipertuan Ungku Puteri Zalikha..HAHA :) gelak mehh....21 years old beb..ko hadooo...dah bleh mngundi da pon..tapi malangnya pilihan raya SARAWAK ari tuh lepas dah..mmg tringin rasa hati nak turun mngudi..apakan daya..jodoh tiada...ANGKA 21...first : da bole kawen ko ika ! 2nd : macam tua dah...huhu... 3rd : be matured ! haha..aku mmg matured dah..bokan bodak2 lagi...

tanggal 27 arpil ni jugak tarikh kelahiran Assistant Engineer tempat aku praktikal skang nih..yuhuuuu..nak tau tak? that day, AE blanje makan kepC..Wooooo...walaupun badan basah hampir semuanya disebabkan hujan time tuh..sanggup nak ekot g kepC..makan FREE..sape yg tak nak kan...huhu...

then, dapat kek besday (x sempat nak upload pic nih)

FACEBOOK plak? memang penoh notification aku on the that day.....fuhhh...penat nak klik komen diorang suma tuh..apa2 pon..THANKSSSS sesangat kat u Ol yang sudi wish besday aku...

Ni antara gelagat2 yang boleh dilihat....

Zassss...layannn.... :)

ni kawan kepada kawan aku...as known as Cia...dye pos banyak nih sbb tak nak kalah ngn mmbe aku sorang nih..huhu :))



 korang tengok post dari SIR aku tuh..ade plak dye kate aku tukar..HAHA :) sir mmg lawak lah...

 antara babak hari besday aku :)

 yeay ! dapat makan kepC free dari assistant eng aku :)

 junior2 aku pun tak lepas nak wish..thanks sayang semua :)

 eh, abang aku pun ade..terharu gilerrrr...

 minah ni sorang...asek nak menag jerr...post banyak2..copy banyak2..haha...anyway, aii cayang u tau :))kaulah sahabat terbaik ! Fullstop!

korang memang best lerr...
nak gitau nih..actually,kek hari tu lom makan lagi..HAHA :) masih simpan lam peti panas !

keh..nak out ! babai~~



No comments: