13.7.12

Aku bersyukur Ya Allah

 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 




"Alhamdulillah.."..

Waktu ni, aku bersyukur sangat sangat sebab Allah telah mendengar doa hambaNya ini dan telah memakbulkan doaku sepanjang peperiksaan ini. Dalam masa dua hari ni aku berusaha untuk menyelesaikan masalah aku dengan cara yang baik. Dan Syukur Alhamdulillah Allah telah memakbulkan. Aku bersyukur sangat.


Before ni, aku memang tak tenang bila memikirkan masalah yang aku hadapi sekarang. Tapi aku cuba untuk bersikap tabah. Aku berdoa kepada Allah agar diberi petunjuk dan jalan kepadaku untuk menghadapi semua ini. Berkat doa, aku dah berasa tenang. Siang malam aku berharap diberi petunjuk. Setiap yang berlaku aku tahu pasti ada hikmahnya.




Terima kasih Ya Allah,
Terima kasih Prof sebab memahami saya,
Terima kasih penasihat akademik,
...

Dan..

Terima kasih kepada sahabat yang selalu bersama saya dalam menghadapi masalah ni. Kau memang sahabat baik aku. Banyak membantu aku dalam study. Terima kasih sahabat, Cassandra :') i love u friend ! 


Syukur sangat sangat. Sampai mengalir air mata dibuatnya :')


No comments: