24.10.12

My friends my everything

 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 



Picture : Sumber GOOGLE



Thanks Allah for everything 


Alhamdulillah, sebab dipertemukan dengan sahabat-sahabat yang sangat sporting, sahabat-sahabat yang sangat happening, sahabat-sahabat yang sangat cool, sahabat-sahabat yang sangat best seperti mereka-mereka. Syukur alahamdulillah Ya Allah, sebab pertemukan aku dengan mereka yang telah menceriakan aku kembali.


Mereka sahabat-sahabat yang sangat best! Thanks Allah. Mereka jugak yang menceriakan suasana belajar dalam kelas. Mereka jugak sahabat ketawa riang ria sedih suka dan duka. Terima kasih semua sahabat-sahabat sekelasku. Thanks sebab menerima aku dengan seadanya dari first time aku masuk kelas ni sampai sekarang :')



Terima kasih jugak sebab korang semua memang sangat sporting. Terima kasih sebab dapat jugak aku bersukan untuk mereleasekan tension dari study. Koranglah sahabat aku. Kenangan kita semua bersama akan menjadi kenangan yang terindah bagi aku. Ketawa riang kita bersama dimana jua sentiasa diingati.




Dan, wajah-wajah ini jugak yang membuat aku ketawa tak gering gusi. Korang selalu menggembirakan suasana. Merekalah sahabat, merekalah teman, merekalah badut-badut, merekalah pelawak. Korang memang best. Gurau-gurau senda memberikan keriangan suasana dimana jua kita berada.




Sahabat, terima kasih sebab kalian sentiasa membuatkan aku tersenyum. Kalian jugak sentiasa menggembirakan. Kalian jugak yang sering menjadi peneman turun balik kuliah. Susah senang kita kongsi bersama. Kita belajar bersama. Kita tolong menolong.








Masa yang ada kita manfaatkan bersama. Keluar bersama-sama. Main bersama-sama. Next time kita outing together again :)











Kalian memang best :) Kebahagiaan terpancar di wajah bila meluangkan masa bersama-sama dengan gelak ketawa di gelanggang badminton. Penat lelah dihabiskan singgah di kedai makan bersama.


♥ Thanks friends. Love u all 



No comments: