30.9.12

Rindu..

 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 





Macam baru semalam je kita sambut hari raya aidilfitri. Macam baru semalam je baru habis puasa sebulan. Macam baru semalam je tinggalkan rumah. Macam baru semalam je sampai Shah Alam. 


Wake up ika ! Wake up !...


Rupa-rupanya, dah nak segenap sebulan aku kat sini. Dah nak segenap sebulan aku menyewa kat luar. Dan baru hari ni nak makan kat rumah masak sendiri dengan membe-membe sebilik. Eh! Baru kusedar nikmatnya masak sendiri. Hambek kau! Nyiahahahahhahahahhaha *gelak besar*


Baru nak sedar yang masak sendiri lebih jimat dari makan kat luar. Haha! Esok plan nak beli rice cooker + beras + makanan-makanan. Hehe. Hagak segan kalau nak pakai barang orang kan. *seganlah sangat*. 


Okey, amat lari dari tajuk menyimpang jauh dari simpang empat! Actually nak bagitau yang aku rindu yang teramat sangat dengan wanita-wanita kat dalam gambar atas ni *except me okeyy!*. Pernah sekali post gambar ni dulu dalam facebook, membe cakap aku nampak lain dalam gambar ni. Bukan macam aku katanya. Hewhewhew! 


Dan..aku sangat eksaited pulak kali ni seorang gugurl akan lahir dan menambahkan lagi anggota gugurl dalam family aku. Wow! Eksaited beb. Anak abang sulung aku :')


i miss my family, 
i miss my home,
i miss my room,

Raya haji tak balik :'(

k bye!


No comments: