19.2.13

Syukur ke hadrat Ilahi

 Assalamualaikum 




Subhanallah, Alhamdulillah.......


Saat melihat tarikh itu, hati mula berdegup kencang menanti keputusan yang bakal diumumkan atas segala usaha yang telah dilakukan selama ini. Namun, ianya hampir membuatkan hati ini hampir berputus asa menanti betapa lamanya tarikh itu.


Tarikh itu telah bertukar. Dan semakin dekat, semakin jantung ini terasa seperti dipam dengan denyutan nadi yang laju. Ya Allah, hanya Engkau yang tahu perasaan aku waktu itu. Takut. Hanya itu yang aku fikir.





Dalam kesibukan pelajar-pelajar uitm menanti keputusan peperiksaan, air asia pulak buat promosi yang ternyata tarikh tersebut merupakan cuti midterm bagi kami. Alahai murahnya tapi apakan daya niatku tidak ingin balik pada waktu itu kerna kutahu kerja akan melambak, study first! :)


Anyway, alhamdulillah dengan keputusan yang diterima. Walaupun tak seberapa dengan result yang gempak-gempak dekan bagai, aku cuma mampu bersyukur kerna lulus semua. InsyaAllah semester akan datang ni akan membuat perancangan dengan lebih baik, mengatur masa untuk belajar dengan baik. Semoga dipermudahkan.



‎''Sesiapa yang ingin dikabulkan doanya oleh Allah pada waktu kesusahan, maka hendaklah dia memperbanyakkan doa waktu senang'' Hadis Riwayat At-Tirmidzi




No comments: