25.1.11

Dunia Alam Kayangan :)

Assalamualaikum w.b.t……

Menulisnya saya di sini adalah untuk memberitahu anda sekalian bahawa ( macam nak berpidato pulak minah nih ) saya ingin mencerita suatu al kisah alam kayangan…keh..keh..keh..keh….(gelak lagi !! ) ;)

DUNIA ALAM KAYANGAN !! ??

Mesti korang tertanya-tanyakan?? Tanye la..tanye la…;) Cepat !! kalau tak tanye saya tak nak cerita . . . ngade2 la pulak sy nih kan…uueeekkk… STOP !! Straight to da point okeh ~~ ni..nak cakap mesti korang tertanya-tanya ALAM KAYANGAN ape yg nak dikongsikan nih kan…muahahahahaha….

LET’S STORY HERE !!

Cop2 ,.. alam kayangan nih mesti korang fikirkan alam yang tak pernah korang pergi kan? Ada apa di alam kayangan ?? mesti la ada sesuatu yang korang tak dapat nak gambarkan..tapi saya DAPAT !! ;) tak caye ?? dgr la story sy nih… alam kayangan adalah sesuatu yang sesuatu yang selalu terngiang mengiang dalam fikiran saya…al maklumla saya ni jenis yang suka fikirkan alam fantasi yang memang tak pernah nak wujud..Hoho~~ bila fikiran mula nak melayang..muncul la alam kayangan yang sangat diimpikan dan teringin sangat nak pergi tuh…mesti bess kan…kat alam kayangan..pastinya di atas awan !! ada istana yang tersergam indah !! ada si puteri yang chantik !! ada raja yyang memerintah !! ada sebuah kerajaan yang aman macam dalam cerita dongeng tuh !! ada tempat yang dipenuhi dengan bunga yang warna-warni dan hiasan awan yang sangat chantik !! wah, sungguh indah apa yang saya impikan ya..

Alangkah indahnya semua yang saya selalu impikan nih jadi suatu kenyataan ( nak mimpi jap !! Zzzzzz.. )

BUZZ !! (ambek kau..mimpi lagi !! )

Kadang2 kan..bila nak tidor, mesti rasa nak mimpi pergi ke dunia kayangan nih..( ala2 macam cerita dongeng tuh ).. kalau tak dapat nak pergi dunia kayangan takpe..pergi dunia dongeng Cinderela, Snow White, Rapunzel dan yang seangkatan dengannya pun bole kan…kuangkuangkuang !!

Alangkah semua nih terjadi kan…BAHAGIANYA rasa…;)


No comments: