25.1.11

Ini Pren Caya Okeh !

Okeh !! sekarang nak story2 about my pren a.k.a kawan jap..bukan boyakpren okeh..
Tersebut la kesaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh….aib..maka tersebutla kesah sang kancil datang beramai-ramai datang menghadap sultan firaun (tune cerita P.Ramlee)..Lawak giler ;)
Ngarut sungguh aku nih kan…muahahahahaha…;)
Actually, aku nak cerita sikit sebanyak banyak tentang kawan2 aku nih yang selalu menghepikan aku, jadi teman aku kat Uitm…first kenal diorang time semester 1 tahun 2008. Let’s story one by one. (aku sertaka sekali picture diorang yang belum cukup cute nak kalahkan aku nih (Hahahahahaha)..

(1)

(2)

1) Nur Basyirah Nabila a.k.a Ella
2) Arjuna a.k.a Jun @ pendekar dalam cerita Arjuna Tv3 tuh….huahuahua…;)
Ella dan Jun nih dah da boyapren..so, sori kepada yang terpikat melihat picture mereka berdua ya !! Hoho..Make Up !! tu yang penting sekali aku nak bagitau kat sini..disebabkan perkenalan dengan dua minah nih aku dah pandai make up sekarang..lebih advance dari mereka berdua KOT..Haha..mula2 masok semester 1 memang sempoi betoi dengan name tagnya..dengan baju kurungnya..dengan style yang memang kuno sungguh time tuh !! (amboi..gelakkan aku nampak !! sekehkan pale baru tau ) ;) time tuh memang tak kenal langsung dengan eye liner..eye shadow..blusher…tapi bile dah belajar cara nak make up dengan diorang Fuhh !!! boleh masok dalam rancangan Fuhh kot !! haha…;p
Tengok la perubahan dalam diri aku sekarang..memang berbeza dari dulu..kalau sem 1 nak turun kuliah pagi2 ambek masa 10 minit je nak bersiap…bile dah pandai make up macam sekarang nih…Fuyooo !! setengah jam pon tak cukup beb..;)
Nak ucapkan terima kasih banyak2 kat Ella and Jun sebab korang dah ajar banyak perkara kat aku tanpa korang sedari…;) Muuuaahhh…cayang kamu dua taw Sungguh !!
Satu lagi…dimana ada Ella..disitu ada Jun !! hehe..;) diorang sama bilik…;)


(3)

3) Cassandra a.k.a Sandra
Minah ni pulak la yang selalu mendokong aku kalau aku dalam kesusahan terutamanya dalam pelajaran..sandra jugak yang banyak tolong ajar aku kalau nak translate ENGLISH to BM..BM to ENGLISH..haha…maklumla aku ni bukannya anak mat saleh yang memang sejak azali lagi pandai speaking…;) satu perkara yang korang mesti tau nih..aku ngan Sandra yang maintain SINGLE dalam kelas taw..membe2 aku yang laen suma da ada couple..sbb kami dua memang dah tekad nak still single time study nih…insyaAllah…;)
Sandra nih budak yang penyabar taw..kesian dye salu kene buli ngan aku dalam kelas..tapi dye ttp cool jugak..;) kadang2 salu jadi photographer aku..mane taknye..dye ade camera canggih secanggih-canggihnya..ape lagi..posing la kan..rugi ade camera camtuh tak dimanfaatkan sepenuhnya..kalau dye xnak ambek gmbr aku, aku majok taw (ssh nak pujok) ;p tapi dye tahan jugak nak layan kerenah aku yang ngade2 nih…thanks Sandra sudi jadi teman aku…;)


(4)

4) Melissa Valentina a.k.a Mel
Ni sorang minah yang selalu dan senantiasa dibuli kami 4 dalam kelas…Kesian sungguh dye nih kan !! (Hahaha…gelak bertanduk)
Tapi kan..tapikan..mel ni tetap tahan even kitorang salu buli dye…Sumpah !!..dye tak marah (wal hal dalam hati Mel nak pindah kampus je rase) ;) kalau aku pun dibuli camtuh memang rase nak nangis…huahuahua…Ella..Jun..Sandra…insaflah k..JANGAN BULI MEL LAGI !! (macam aku nih tak buli) hahahahahaha…kesian Mel..
p/s : Mel, jangan nangis ek..jangan merajok..kitorang buli tandanya kitorang sayang awak !! ;p
Okeh !! bestkan ade kawan macam mereka berempat nih..memang bes..kemana ada saya..di situ ada mereka…;) and kawan2 saya nih semuanya stylo2 belaka..semuanya chantik2 belaka..;))
Weeeee…..^________^

No comments: