14.3.11

Gaun VS Cute

Entry kali nih aku nak ceciter pasal gaun chantek yang aku jumpe...then aku belikan khas untuk si comel aku :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
tadaaa... !
chantek tak? mesti korang nak jugak gaun nih kan? murah je gaun nih..
jom nengok si pemakainye...:)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LOADING picture HERE.....
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

chak !
:)


satu lagi :)


Eh..macam ade yg tak kene ngan gaun nih..nape plak jadi kaler putih ?? korang prasan tak?
BUZZZZ !!
ambek kau...hahahhaha...gaun merah rekaan semata-mata..gaun putih yang realiti..kehkehkeh...
kan dah kena tipu ngan aku nih...nyiahahahhaha...
korang hengat aku banyak duet sangat ke nk beli gaun camgitu..mahal dooo...actually gaun merah tu aku suka sangat nengok..rasa nak..tapi takde duet mak ! leh beli untuk aku ? hoho ~ Zzzz...



inilah gambar sebenarnya :)
gaun cute putih suci khas untuk anak buah aku :))
tuje ! papai ~~

No comments: