1.3.11

Mukah OH Mukah !


Sebut je MUKAH mesti korang automatically dalam otak cakap MELANAU ! kan? Jangan tipu la..aku tau dah..MUKAH kan tempat lahirnya MELANAU jati…al-qesah kali nih aku nak story tentang event BERTEMU MERSAMA PELANGGAN hari tuh..aku sempat gak join event tuh hari sabtu and hari ahad..hari ahad hari aku memborong selendang and barang2 laen hari tuh..almaklumla sebagai seorang PELANGGAN nih kan..mesti la tau kalau hari last mesti PENIAGA bagi MURAH punye…TRUST me :) BETOL ! aku tak tipu la..selendang aku beli hari tuh harga asal RM19.90 jadi Rm 15.00 pulak..kalau beli secara online konpem mahal..Haaaa..ni la masanya nak borong shawl yang murah2..hihik :) aku nih kan PEMINAT NO.1 SHAWL…twink twink !! (>.<)  ngeeee….

Opsss…actually nak bagitau tak la banyak sesangat gerai2 yang ade..tapi cukup untuk aku ngan ayah aku tawaf 10 kali kat situ..aku nih kalau bab2 shopping memang RAMBANG MATA……..almaklumla aku nih kan PEMBOROS ! betol..aku ngaku aku memang boros..adui ! (terus lari semua lelaki) Haha..LOL !
Tujuan sebenar aku nih adalah hingin share pic2 yang sempat aku ambek hari tu :)


opsss...terselit jugak selendang yang aku beli hari tu :))








No comments: