25.2.11

dah dapat dah !

Aku nak story cket nih..nak sambung entry FREE SHAWL ari tuh..entry yang aku usha2 sal aku dapat shawl free tuh..tak hengat eh? Betol? Keh..korang bleh tengok balek entry aku nih (KLIK DI SINI) yang aku bagitau aku dapat free shawl ari tuh dari Butik Alesya :) before tuh aku nak bagitau nape aku dapat free shawl tuh..korang hengat tak lagi ngan entry aku before nih yang bertajuk BUTIK ALESYA :) aku tersenarai la weh dapat shawl free tambah ngan hair clip yang cumil tuh..siyes ! aku dapat dah..baru terima kiriman tuh semalam..even lame aku tunggu berbaloi jugak tauuuu..hehe…thanks ye kak liena from BUTIK ALESYA coz bagi shawl free tuh tambah lagi ngan hair clip yang cumil tuh..hehe..aiiii sukeee cangaaatt tauuu..tambahan pula..nak tau? Shawl yang aku dapat tuh kaler pink bunga2..cute gitu ! heeeee…^_______^
p/s : pandai sis pilih kaler untuk aku nih…cayang sis liena :) kehkehkeh…
jom layan picture below :)





No comments: