11.2.11

Dapat FREE SHAWL !


Semenjak 2 menjak nih..aku dapar FREE je kan..:) Dapat Header FREE..kali nih dapat SHAWL free pula dari Butik Alesya..

Korang masih ingat tak dengan entry aku yang bertajuk BUTIK ALESYA arituh? Ingat tak? Ingat tak? Hehe..kalau korang nak tau..entry tuh satu contest untuk dapatkan FREE SHAWL tau..entry aku dah boat dah..sekarang..aku dah tersenarai dalam 50 orang yang terpilih untuk diberi shawl free tuh…BERTUAH nye…suke ! suke ! suke sangat ! siyes ! sungguh ! wow !! satu lagi..bukan je shawl aku dapat..aku dapat hair clip yang cute mute sekali taw…aku tunggu barang tuh dipos je lagi..tak sabaaarrnye..:) hasil usaha aku sendiri kan..nampak jugak haselnya..i like !!



* pengumuman penting *



* hadiah yang aku bakal dapat *




*tengok nama aku tersenarai..No 2 tuh*

Terima kasih banyak2 kepada Butik Alesya sebab sudi buat contest tuh dan aku dapat jugak hadiah tu :) . 

No comments: