25.2.11

Blog Pink :)

Blog pink?
tetttttt.....
Eh..korang semua..hyeeee !! saya rajin la nak ngengdate blog nih..heheeeeee..nih gara Blog Pilihan Malaysia tuh…nak tau y? sebab dye nih nak aku promote blog aku yang serba pink lagi cumil nihaaa….twink ! twink ! heeeee ^_^.

Cori ya ! salah anggap tadi…sebenarnye..BPM nih bikin satu entry khas untuk blog yang berkaler-kaler nihaaa…korang tak caye korang terjah Blog Pilihan Malaysia tuh :) KLIK SINI CEPAT !
……

Haaaa…dah nengok2? Kan aku dah cakap..dye nak listkan blog ekot kaler blog korang..kalo blog korang hitam..hitam la..kalau violet..violet la..jangan plak blog hitam masok list kategori blog putih plak..kan naye plak orang nengok t kan..ngeeee :)
Eh…blog aku dapat tersenarai tak kali nih nanti? Join jela kan..mane tau ade rezeki nak tersenarai dalam blog list nih kan..dapat gak femes jap ! YES ! Haha :)

BLOG AKU NIH KALER PINK ! BUKAN WARNA-WARNI K ?! ;p

Pink? Nape ko pilih pink? Takde kaler laen ke dalam hotak ko? Hitam ke..cokelat ke..gerin ke ?
Tak nak..tak nak..tak nak.. ! aku nak PINK jugak keh !
Nak tahu sebabnye?
Sebab yang pertama adalah aku suka kaler PINK ;
Sebab yang kedua adalah aku suka sesangat dengan kaler PINK ;
Sebab yang ketiga pula adalah aku memang suka sesangat sangat dengan kaler PINK nihaaaaa…
Sebab yang utama pulak aku memang tak Nampak kaler laen…asek PINK je depan mata aku nih !
Kuang..kuang..kuang ! :)
Honestly jela..PINK nih memang majority diminati oleh kaum hawa..memang tak dapat nak nafikan keh..aku dah buat research dah..tak caye suda ;p
So, aku memang peminat kaler PINK yang nombor satu keh..sebab tula aku pilih kaler pink nih..
Satu lagi..PINK nih menunjukkan kewanitaan dalam diri aku..(Fakta aku semata-mata) :)
Orite ! dah setel kan? Hope dapat tersenarai kali nih !!
Aku nak tag manusia yang PINK jugak blog dye nih (nyihahahaha..)
1)      Ramziela
2)       Qaseh Dalia

keh ! papai :)

No comments: