23.2.11

FaceBlog?

Hye semuanya...hari nih rajin la nak update..semalam MALAS ! :) sekarang rajin dah sebab gara2 terbaca satu laman web FACEBLOG nih :) eh..korang hengat facebook & blog tak leh gabong ke? hehe...diorang suroh aku tulis satu entry tentang Faceblog nih..so aku tulis je ape2 yang aku nak coret2 nih :) takpe..asalkan masok list dalam Faceblog je kan ^_^ Eh..korang-korang nih nak join jugak ke? kalau nak korang KLIK DI SINI keh !

Ataupon korang nak klik banner kat sidebar blog aku pon bole..
nak klik banner bawah ni pon bole :)
hehe...saje je :p


lepas tu kan...lepas tu kan..korang ekot la arahan yang terpampang kat laman pink Faceblog yang cumil tuh..sweet gitu :) ade 4 langkah pengiraan je..hihi :)
.
.
.
.
okeh?!
sekarang short entry nak memperkenalkan Faceblog dah berakhir di sini :) So, layak ke aku nak masok list nih? hope2 layak la ye owner Faceblog :))

p/s : aku suke nengok2 laman faceblog tuh..pink lagi tuh..cair aku nengok nye..santik ! :) and satu lagi..leh nengok2 the latest post or news from others keh :)

No comments: