16.2.11

Berlagak nak jadi MODEL ?

“berlagak nak jadi model”
Twink twink !
Ishk ! nyampah tol ngan bebudak nih tau tak..perasan tol nak jadi model..macam la slim sesangat..macam la cecantek sangat macam Rozita Che Wan ! :p
………………………………………………………..
Eleh…suka ati aku la nak perasan jadi model ke..penyanyi ke..pelakon ke..ko tak puas ati nape?! Aku tumbok kang baru tau..”dengan kuasa BINTANG kana menghukummu !”
Kehkehkeh…
………………………………….
Ishk..entry kali nih memang tak puas ati betol la..aku nak jadi model pon tak bole ka? Penerbit majalah remaja REJECT aku nih ha ! (lagi la perasan !) bila pulak penerbit majalah ajak aku jadi model ? dalam mimpi kot :) map ye ! budak nih memang perasan sungguh !! tak abes-abes nak perasan..
Jom layan je picture2 bebudak nih yang perasan nak jadi model tak menjadi :)
.
.
.
.
.



.

No comments: