11.2.11

Luahan :)


Korang semua nak tau tak..sebenarnya banyak sangat sesangat sangat yang aku nak citer dalam blog nih..tapi apakan daya..masa sangat mencemburui aku nih..hmmmm…aku suke sangat tulis story2 tentang kesah yang berlaku dalam hidup aku nih..yang berlaku di persekitaran aku..macam2 lagi la..tapi yang penting semua nih keluar dari boah fikiran aku..aku suka berangan..aku suka imagine yang pelik2..aku suka cerita tentang kehidupan..aku suka semua nih sebab aku akan rasa lebih selesa dan tak stress bila bercerita dalam blog aku yang cute mute nih..siyes ! aku tak tipu..aku dah anggap blog nih sebagai sebahagian dalam hidup aku..tempat aku nak mengadu..tempat aku berkongsi cerita..tempat aku membuang masa even ada perkara yang lebih baek harus aku buat..tempat aku meluangkan masa..tempat aku nak release tension jugak..aku saying blog aku nih macam aku saying korang semua..:) terima kaseh bebanyak kepada yang sudi baca blog aku..terima kasih sebab sudi nak menjengok blog aku..aku hargai semua tuh..terima kasih jugak kepada yang selalu ada di sisi aku..:) aku sayang kamu semua…sungguh !! NOKtah..

No comments: