13.5.12

Birthday Party...

Assalamualaikum ^^


Present yang membe nak hadiahkan


Setelah berkurun lamanya tak update blog, akhirnya jiwa nak menaip kembali semula. Betapa lamanya gambar dah upload, jadi draft, nak menaip tu yang malas. Hingga terperuk bedebu tebal lima belas inci dalam draft blog. 

At last ! yeay !!

Dapat gak aku siapkan entry yang dah berkurun lamanya. sepatutnya dipost pada tarikh tepat 29 April 2012 sebab event neyy berlangsung 28 April sehari lepas besday aku. Besday party neyy membe punya family yang langsungkan. Membe ajak kite ikut je. Nak makan free sape yang taknak kan ? Haip!! *dengan muka tak malu*


Nak letak watermark pun tak sempat lagi kat gambar semua ney. Kes malas nak editing pictures la neyy. -.-" . Takpe ah, takde orang nak curi gambar neyy. Insyaallah. Malas nak berpanjang lebar menaip. Korang layan jelah gambar gambar neyy.




Comelkan birthday cake neyy .



Dan , dalam masa yang sama, aku kebetulan berjumpa dengan junior zaman sekolah menengah aku dulu. First memang dye tak cam aku, tapi aku cam dye. Citer punye citer, at last dye kenal then cakap aku nampak lain *makin cantek kot ? perasan kan ?* Bak kata orang, " dunia neyy kecik je "

Sedap hingga menjilat jari.

Present yang aku dapat lepas main permainan ingat nama :)

Eh, aku nampak kuruslah. Wakakakakak :p



On the way nak balek sempat lagi nak posing depan kedai :)


Antara barang barang dan makanan yang aku tapau balek dengan membe membe aku malam tu :)










Kenyang perut senang hati :)




- End of story -

No comments: