31.5.12

Convocation day , yeayy !

Assalamualaikum ^^

*kasut untuk konvo beli sehari before nak konvo*


Beberapa minggu yang lepas , aku officially dah graduate. *baru diploma je pun* Kemain eksaited lagi kan bila dah nak konvo. Maklumlah kite nak raikan hasil usaha kita study selama neyy, lebih lebih lagi kalau dapat result yang sangat GEMPAk. i mean " Anugerah Naib Canselor " . Perghh , memang kembang hidung aku naik stage kalau macam tu.

Perasaan bila nak naik stage memang neves giler beb, macam nak masuk pertandingan menyanyilah pulak perasaan time tu. Dengan jantung berdegup kencang, hati tak keruan, nak pegi toilet lah...memang perasaan pelik semacam jee.



Dan, akhirnya..perasaan neves hilang selepas nama disebut dan dengan muka senyum senyum dengan Tan Sri berjalan dengan tak hiraukan orang dalam hall, pergghhh...lepas sudahhh.


Bahagianya rasa hati time tu. Rasa nak nangis je. Air mata rasa nak mengalir je bila dah terima scroll dan tengok wajah kegembiraan mak dan ayah. Hanya Allah yang tahu perasaan aku time tu.


Sehari sebelom konvo tu, pegi photoshoot dengan membe membe kat waterfront Kuching.




Gambar neyy pulak aku dengan ibunda yang tercinta. Dalam studio before nak konvo. Ayah bawak aku pegi bergambar dekat studio dulu.



Tengah berkumpul dalam hall before berbaris untuk menuju ke dewan convocation :')


 Congratulation to me. i got one star only. And i appreciate it :'D



Kitorang satu kelas dulu. Ni je lagi yang tinggal selama 3 tahun kitorang bersama :'D Love u all friends .




Love u , mom , dad :'D


My roomate sejak kitorang mula mula masuk lagi :'D Roomate terbaik aku.









Thanks everyone . :'D i'm very very happy.


- End of story -

No comments: