25.5.11

Aku bersyukur Ya Allah :'(

Kami mengucap syukur kepada Mu ya Tuhan atas segala Kasih dan Berkat yang Engkau limpahkan kepada kami.
Terima Kasih Tuhan untuk kesehatan, rejeki serta kehidupan yang masih Engkau berikan kepada kami.
Kami percaya Engkau akan selalu menolong kami dari kesusahan dan menyertai kami dalam menghadapi permsalahan.
Beri Kami kekuatan ya Tuhan. Amin.



Doa Syukur Nikmat



اللَّهُمَّ أَعِنِّى عَلَى ذِكْرِكَ وَشُكْرِكَ وَحُسْنِ عِبَادَتِكَ
“ Yaa Allah..Bantulah hamba untuk (senantiasa ) mengingat-Mu, bersyukur kepada-Mu, serta memperbaiki (kualitas) ibadahku kepada-Mu.”

...................................................................................................................................

Berkat usaha aku sem 5 ni membuahkan hasil yang cukup tidak ternilai. Hanya Allah yang tahu betapa gembiranya hati ini bila menyemak keputusan result. Ya Allah, hambamu ini bersyukur sangat2 dengan nikmat yang Engkau berikan :'(
Tepat jam 12.00 tengah malam.
Marilah kita berdoa kepada Tuhan atas nikmat yang telah Dia berikan kepada kita. 
Aku bersyukur kepadaMU ya Allah atas keputusan peperiksaan yang baru aku terima.

Aku hanya mampu berkongsi kegembiraan ini dengan meluahkan dalam blog ni :)


story Jom !


Firstly,...
student Uitm akan klik google then klik student portal tuh....
tengok step by step keh :)

then klik see exam result....


log in....


klik print result exam....


klik OK :)

Result pun keluar..hehe :)

Korang rasa korang nampak tak result yang aku dapat?

Kalau dapat tengok diam2 jela..kalau tak dapat aku taknak bising..nanti orang cakap aku nak menunjuk-nunjuk pulak.NOPE ! Aku hanya ingin berkongsikan kegembiraan ini dalam DIARI ini :)

Alhamdulillah..aku dapat Anugerah Dekan :) Syukur Ya Allah :'(

Aku harap..final sem aku akan buat yang lebih terbaik dari ini..InsyaAllah....Result aku pun tiap2 sem menaik..Harap berkekalan seperti ini Ya Allah :) Aminnn.....

No comments: