11.6.12

Aku jatuh cinta ♥

Assalamualaikum ^^




♥ Actually , aku dah jatuh cinta dengan baju neyy. Seriusly aku jatuh hati sampai nak jatuh hati dah neyy.
Oh my God ! Sooooo beautiful la baju neyy. Dah macam dress dah aku tengok. Dah macam jubah jugak. Tak taulah nak cakap ape. Kalau dah jatuh cinta memang macam neyy lah.


Serius ! Aku nak sangat baju neyy...tolonglah jual murah dengan aku..rm150 pun jadilah...aku dok cari cari  baju neyy ade yang jual two hundred plus...ade yang jual one nine five...yang mana satu real price neyy...diorang neyy kan...aku pun turut jadi konfius nak beli...Haiyaaaa...



♥ Aku nak sangat baju neyy pleaseeeee !




- End of story -

1 comment:

Unknown said...

hey u sy ada jumpa baju ni kat banyak kedai kat sabah hoho...kedai vunfa la syg adee.....mcm2 warne ada taw....ouh sy pun jatuh hati jugak harga dia murah je below 150 =)