10.6.12

Playing with makeup.

 Assalamualaikum ^^

Mula mula niat memang nak update blog, tapi tak tahu nak taip ape. Then, bila tutup blog boringlah pulak takdak keje. So, ahernya terpaksa jugak update blog walaupun tak tahu nak taip ape. Yang ade cuma gambar yang dah siap upload tunggu nak publish tanpa kata kata. Sehingga terhasilnya entry yang neyy.



Ada apa dengan gambar neyy ? Motif ?

Inilah adalah mangsa pertama aku yang diconteng conteng muka dengan bahan bahan makeup aku sendiri. Dengan bakat yang terpendam, terhasilnya muka ini dengan contengan yang tidak seberapa nak cantek. *sorry, aku bukan mak andam yang perofesyional*




Nak buat ala ala perempuan melayu yang kedua terakhir la kononnya. Tapi kurang menjadi sebab tak diasah dengan betul. Haha !




Inilah hasil buah tanganku sendiri. Dengan bakat yang terpendam aku conteng conteng mata roomateku. Daripada barang barang makeup aku beli je tak pakai, bagus aku aplikasikan ke muka roomate aku kan ? hehe :)


Dan...inilah hasilnya. Jangan ketawa kalau tidak cantik, jangan lupa komen kalau cantik. Hihi ^^


- End of story -