2.6.12

Tengah mencari baju raya..

Assalamualaikum ^^



Kemain semangat lagi aku nak cari baju raya , walhal puasa pun belom . Kerja melambak kat depan mata tak diendah langsung. Aduyaiii ... apa nak jadi dengan aku neyy. Anyway , aku sekarang tengah usha usha baju kurung untuk raya tahun neyy , agak banyak jugak pilihan di hati neyy bila tengok baju baju online yang murah murah . Tapi sekurang kurangnya kalau aku nak beli banyak dua tiga helai harga mestilah under rm100 , barulah tak membazir kan ?


 p/s : ....dan , kepada penjual penjual online baju kurung , tinggalkanlah link baju kurung yang cantek cantek dan murah untuk aku usha . Kot kot berkenan , aku rembat , korang jugak yang untung kan. Serius neyy.



- End of story -

2 comments:

Hana said...

tengah suvey2 baju.huhu semua berkenan. cmna ek..

نورزاليخا بنت السعدي said...

kan...rase nak beli semua je..huhu :)