25.6.12

Kawen muda


 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 


Entah apekejadahnya pagi pagi buta menulis entry dengan cerita pasal kawen. Bukan gatal nak kawen tapi isu kawen muda sekarang semakin menjadi jadi. Semakin menjadi trend pulak aku nengok orang ramai kawen usia muda neyy. Eh, tak salah sebenarnya. Kalau dah jodoh awal, awallah kan ?



yang sebenarnya still tak dapat nak ulangkaji menjelang final exam neyy, sebab tu layan blog je dulu...



Beberapa bulan yang lepas, aku berpeluang untuk beli buku comel kaler pink neyy. Mula mula akibat tak tau nak beli ape dengan baucer free dua ratus ringgit tu, so aku buat keputusan nak beli buku ni sebab, pertama : kaler pink, kedua : buku neyy nampak comel dan cantek, ketiga : sebab tajuk yang menarik dan keempat : tiba tiba teringin nak beli, so aku beli lah.


Dan, sampai sekarang aku tak sentuh pun lagi buku. Apatah lagi nak baca. Huh, bab baca membaca neyy aku memang kurang sikit. Semangat bila beli tu bukan main lagi. Memang eksaited lebih nak baca. Bila buka buku tu terus niat terpadam. Jiwa aku memang bukan untuk membaca. Huh !

Bila tengok trend sekrang ramai yang kawen awal, bila difikir fikirkan memang banyak manfaatnya. Antaranya adalah syaitan menangis sebab manusia tak boleh nak buat maksiat. Dah sah kan ? Dan antara manfaat lain, maybe makin semangat kot nak study kalau yang kawen time study. Dan banyak lagi kebaikan lain.



Dan, yang menarik minat aku sekarang neyy, blogger famous muda lagi cantek nak kawen pada usia muda. 20 tahun beb. Memang muda lagi tu. Dan yang paling menarik minat aku adalah kad kawen dia yang sememangnya sangat unik dan menarik perhatian semua orang. Kreatif sangat nih.



Dah macam filem baru nak keluar aku tengok. Sape yang tak kenal Irine neyy memang ketinggalan zaman blogger kot *opsss sori kalau terasa* , first time aku baca blog dia dulu memang sampai sekarang aku tak pernah nak bosan. Sangat menarik family dia neyy. Boleh dijadikan contoh :')



Anyway, kawen awal macam best je. Erkkk =.="



No comments: