19.11.10

cinta menyakitkan hati !!~

Sangat menyakitkan hati apabila orang yang pernah kita sayang selama ni mengkhianati kita dengan kata2 manis….itulah yang berlaku dalam hidup ini..tidak dapat dinafikan,saya juga seorang manusia biasa yang tidak dapat lepas dari alam percintaan. Dunia cinta memang amat menyakitkan. Cinta pertama saya…telah mengkhianati saya dengan “curang”…cinta kedua pula saya sendiri yang memutuskan kerana saya sampai sekarang tidak dapat mempercayai lelaki lagi. Semua ini ada sebab yang tertentu. Cinta kedua saya..setelah putus,dia tetap mahu menunggu saya kerana dia amat menyintai saya..saya tidak dapat meneruskan hubungan ini. Maafkan saya.

………………………………………………………………………….

Suatu hari….

“kenapa ma tak msj pa?pa tunggu ma malam tadi…”

Inilah msj yang sampai kepadaku..

Aku pun heran kerana orang yang msj itu adalah cinta pertama saya..

Kenapa saya heran?mesti korang hairan jugak kan…

Sebabnyaaa……

Dia x pernah msj “ma”..”pa”..dengan saya..

Maksudnya???

Mesti korang dapat jangka kan??

Then..aku pun balas dengan hanya mampu menaip…”??”

Memang tak dapat dinafikan yang aku dan dia memang ada bermsj…

Tapi aku kadang2 je balas…

Apakah yang dimaksudkan dengan msj nya itu??

*handphone aku pun berbunyi*

Tanda ada orang msj…

Aku tgk nama….

“dia”

“sory awak, saya kawan *** ni, saya guna handphone *** untuk send msj dengan awek saya, tapi tersend dengan awak..sory awak..jangan awak salah faham.. *** sayang dengan awaksory salah send..jangan marah”

Aku pun dengan slumber membalas..”ok”…

Sejak dari hari tu..hati aku sudah tertutup dengan insan bernama lelaki..aku penat..penat sangat setia dengan lelaki..tapi,apa yang aku dapat??apa??curang??penipuan??kepura-puraan??..aku penat tau tak…;(..aku insan biasa jugak..aku ada perasaan..aku ada hati..hati ni kalau disakiti takkan ada ubatnya lagi…hati ni dah hancur…hati ni dah tawar nak bercinta lagi..biarlah aku hidup keseorangan buat masa sekarang..aku putus asa sudah..;(..;(…;(

*cerita benar*

No comments: