14.11.10

peristiwa hari ni??

hari ni..14.november.2010...
hari ni hari ahad...
hari ni...
final paper exam + balik kampung...
*senangnye dalam hati*..
disebalik semua ni..ade gak peristiwa yang berlaku tau..
nak tau ape??nak tau ape??....
jOm dengar alkesah bawah ni..
.................................................................................................................................
exam:start kol 9.00 a.m..
place:G104..
*malam before 14.11.2010*
"boleh tolong gerak saya subuh esok?"..msj aku ngan roomate aku...aku tinggal sorang time tuh..roomate aku balik dah 3 hari yg lepas...2 hari aku abiskan masa dengan on9 je kejenye...aku on9 pun berblogg je..hehe...then layan c pesbuk aku...
awal aku tdo mlm tu..*kol 9 kot*..
then..hp pun berbunyi..klik2..!!(my sound msj)..;)
then..kacau lagi dengan sound org kol aku...*ganggu tdo aku je*
aku marahlah...
pastu..nak tdo balek la susah plak aku ni..bile dah lena2 tdo orang ganggu plak...tension aku dibuatnya..!!
lelapkan mata...jam menunjukkan pkl 12 tgh malam..
ishk..ni yang buat aku geram org ganggu tdo aku yg lena tadi...xdpt tdo plak mat aku...
lelap2kan jugak..x jugak tdo...last2..jam 2 pagi..aku on laptop kesayangan aku si *reca*...aku bukak fb..bukak blog...boring jugak..aku nak tdo jugak time tuh..!!tapi mata xleh lelap plak..geram tOl la...rasa2nya jam 3 mata aku terlelap kot..tdO..Zzzzz.....
pagi exam plak....
tersentak dengar bunyi handphone...
"bangun2..subuh2"..
"ok2..tQ"
...tu je yg aku jawab setelah remind roomate aku gerakkan aku pagi tu....
nak tau ape jadi??
aku tdo balek..sebab aku rsa aku dah set jam bgn pkl 6 pagi...klau bunyi alarm hp aku mmg aku akan bangun...
top2!!!....gara2 tdo balek...aku bangun tepat jam 7.45 pagi...gila!!!!
naseb baek time tuh membe aku msj.."kol bpe trun nanti"...pergghhhh....
aku tersentap tengok jam pkl 7.45 pagi...biasenye aku bangun plg lewat pun pkl 6.30 pagi...ni dah 7.45 pagi...rase cam giler je time tu...c pernah2 aku bangun lewat...
ni gara2 *org ganggu tdo aku la malm tadi*...geram sungguh..!!
dah lah 2 hari aku x manfaatkan dengan study...online je keje...tgk2 bangun aher plak pagi exam tu...
naseb baek aku bangun..kalau tak???ambek skali lagi la jwbnye nanti...alhamdulillah aku bangun..;))
dah lah aku kalau bersiap lambat la sesangat..nak make up lagi...pasang tudung lagi*hanya membe2 aku je tau ambek bpe lama masa*...;))
then..jam 8 lebih aku g trun exam..
masuk hall exam..naseb baek soalan x susah sgt..(dpt jwb la mksdnya)..
ok..that's all...
aku da nak balik kmpg ni...
malam ni jam 10.00...gune bas..pagi esok baru sampai...
doakan pjalanan aku balik k...
dah2..aku nak p kemas2 brg jap...
camat tinggal suma..
t, sampai kmpg jumpe ag k...
insyaAllah klau aku on9 aku update blog ag...
i'm coming hometown!!

No comments: