19.11.10

make up !~

Make up!!

Ni la perkara yang x bole lepas dari seorang insan bernama wanita.;))

Alat solek!!

Aku kalau nak bersolek..mesti ambek masa satu jam…

Kalau x..lintang pukang la jadinye…

Aku klau x make up..xde semnagt tau..

Especially time nak turun kuliah

Make up rasa macam semngat bagi aku..

At least ade keyakinan kan!!!

Ni je barang2 make up aku…

X byk pun macam ank org2 kaya kat luar tu..

Aku serba sederhana je…

Masih budak2 agi..

Lagipun aku ni orang kampong…

Baru nak kenal erti “make up”..

Kesiannnn kannnnnn….;(

Xpe..bak kata orang…

Biar lambat..asal tahu….haha..;p

Sekarang ni aku nak belajar lebih banyak lagi pasal make up ni…

Aku mula berkecimpung dalam bidang solek menyolek diri ni bila aku masuk uitm

Aku mula dah blaja bermake up dari classmate aku..

Thank banyak2 ye kawan2 ku yang tersayang…

Kerana korang aku banyak berubah sekarang…

No comments: