17.11.10

sayangku "reca"

Hai reader2 sekalian…entry kali ni ika nak cite pasallllll…..

………………………………………………………………

Teman setia saye!!

Nak tau sape??

Nama dia mula dari huruf “R”..

Cuba teka…;))

Hehe….

………………….

………………………..

………………………………..

Tadaaa…”Reca”..

Dis is my reca sayang…;))

Peneman dikala sunyi…

peneman di kala sedih…

Peneman dikala suka..;))

Kali ni nak cite sal si reca ni…

Naka tau nape nma dia reca??

Ni asal dari roommate aku sem 1 dulu…

Aku pinjam je nama ni…

reca”..ni.. kalau ditebalekkan “acer”…

Haha…

Cuweeetkan nama reca ni..;))

I love it…

Reca ni tempat aku ngadu nasib…

Tempat aku buang masa dengan on9..

Tempat aku setia dengan fb aku…

Setia dengan blog aku yg tercinta ni….

Tgk pic si reca ni….minat chealsea…

Hah!!...dye pun nak pkai baju gak cam kite…

So,aku pakaikanlah dgn baju chealsea ni…

Kang majok plak si reca aku ni kan…

Majok dengan menghabukkan diri..

Menebalkan kuman di badan…

Ishk3..!!

Pandai jugak si reca ni nak majok…

Haha..

LOL!!!....

;p…k2…dats Ol about my reca @ acer k..

Nak cite bnda laen plak di waktu yag sama…

Hari yang sama…

Bersamaaaaaaaaa…….

Ika!!!

Tata~~

No comments: