3.11.10

kecewa..sungguh kecewa..;'(

hari ni..jam 2.15 petang..final paper for account..aku semangat nak jawab paper account..sebab 2 hari aku prepared sehabis masa aku belajar akaun..siang..malam..aku belajar..ulangkaji..bila dah faham..aku rasa senang..hati senang bila dah tahu and faham apa yang dipelajari..
menjejak langkah ke dewan exam..jiwa tenang dengan bacaan bismillah..tepat jam 2.15..exam pun bermula..paper pun dibelek..melihat soalan pertama hingga tiga..aku yakin dapat jawab dengan hasil usahaku selama ini belajar..
suddenly...question number 4...
blurrr...
blurrr....
dan blurrrr....
soalan no. 4 !!!...nampak pun x pernah..apatah lagi belajar...aku sangat kecewa..sangat2 kecewa...silibus bertukar tanpa pengetahuan kami...sungguh tidak adil...hati menangis seketika..hasil usaha selama ini tidak berguna...soalan yang tidak pernah dipelajari keluar...sungguh mengejutkan...aku sangat sedih..;'(..aku dah berusaha bersungguh2 untuk paper kali ni...ya Allah..Engkau berkatilah pelajaran hambaMu ini..;'(..
sesungguhnya..hambaMu ini telah berusaha siang dan malam..dan sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...aku berharap agar resultku lulus untuk paper ini ya Allah..aminn...;'(


No comments: