12.11.10

study last minute..

entry kali ni....adalah.... study last minute....;)
kenape ek..tiap kali study,bknnye nak study betul2..asyek maen2 je...tapi,bile dah final baru nak study...time test,x jugak study..final je study...nak study je time final...heran sungguh diri ini...persoalan???
hmmm.....bile study last minute time dekat2 nak final tu,barula sedar.."adui..napela aku tak study dari dulu lagi..kalau aku study dari dulu lagi tentu aku dapat jawab test2 before ni...bile dah study betul2 camne senang rupenye.."...hmmmm..ambek kau....!!!
sape soh x study dari awalkan..cubela ubah sikap dari dulu lagi.. ni tak!!!...asek dok study last minute je kejenye....entahlah...bila difikirkan,susah nak cari mood study ni..kejap ade..kejap xde...camne la lumrah hidup student kan...aku memang la suka study last minute...even study last minute pun aku tetap dapat cover balek study aku...setiap manusia bergantung dengan kemampuan dye sendiri..kalau dapat study last minute..study la kan..kalau x bole..study la awal2..jangan ekot cam aku ni...OK guys??..hehe....
ok lah...aku pun nak study ag ni...lusa aku ade paper last untuk final..study last minute la katekan..;))
pray for me ok...that's all...thanks for reading...;))smile Owez dear...^_^

No comments: