8.12.11

Anak anak Flower girl aku yang comel comel belaka.

Assalamualaikum :')

Minggu lepas, minggu kawen aku. Eh, silap. Minggu kazen aku kawen. So, maksudnya musim aku nak cuci pinggan waktu kenduri memang dah jadi adat turun temurun. Majlis perkahwinan kazen aku kali ni diserikan oleh flower flower gugirl dan boboy anak keponakan aku a.k.a anak fruit. Mereka memang comel comel belaka. Tanpa membuang masa, korang layan picture picture comel mereka ni dengan gaun kaler pink dan berkot yang sungguh cute.

Antara gelagat gelagat mereka.....


* yang ni tiga beradik *


* Ain, Aidit, Aina *


* sampai menguap anak anak comel aku ni *


* aina ni sekali korang bawak dia, takkan nak turun lagi *


* Aina rimas dah, baju pun terus tukar belang belang *


* Nak larilah dah tu *


Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi.

2 comments:

NadOmarSaja said...

comel2 belaka :D

nonie said...

Salam...sekiranya ada yg berminat utk menyewa dress dan tuxedo untuk flower girl singgah2 ke blog akak ye...xoxo

http://memori-is-sweet.blogspot.com/