6.12.11

Masalah Churp Churp

Assalamualaikum :')

Aku now ada masalah sikit dengan Churp Churp aku ni. Tanpa menulis panjang panjang, aku straight to the point. Mula mula aku daftar churp churp dulu memang okey je. Tapi bila aku log in guna twitter, ini yang jadi dan begitu jugak sebaliknya.


Bila log in guna twitter, facebook disconnect.


Bila log in guna facebook, twitter pulak yang disconnect.

Rasa tension pulak tengok. Kenapa jadi macam ni eh ? Ada sesiapa yang tahu ? Nak jugak jadi macam ni,..


Dua dua connected ! -picture credit to Lyssa-

 Tak payah nak log in dua dua. Kalau boleh nak log in guna twitter je. Tapi nak dua dua connected ! macam adik Lyssa punya ni. Hmmm...

P/s : Help me please.... !

3 comments:

FIZGRAPHIC said...

eh pelik..sepatutnya dua2 connected..
hmm apa ye masalahnya..try tanya pihak churp2..
email kat diorang ke tanya..
insyaallah diorang akan jawab..

نورزاليخا بنت السعدي said...

baru je tanya diorang..harap2 dapat solve problem ni. Thanks anyway :)

LYSSA FAIZUREEN said...

lahh . memang ! Serius memang pelik . kenapa leyy jadi mcm tuh pulak . betul cakap apit tuh . cer tanya pihak churp2 . mana taw , de masalah pape ker pasal emel tuhh ..