19.12.11

Poslaju ? Laju ke ?...

Assalamualaikum...



Kesabaran aku dah tak dapat nak dikawal. Hmmm...nasib baik aku baik hati tak main serang serang. Semua ni gara gara Poslaju yang memang tak laju. Nama je Laju, tapi barang yang sepatutnya dah sampai, tak jugak sampai sampai. Laju ke ? Alahai Poslaju..kau buat hidup aku merana seminggu ni. Barang dah sampai pun kat Pejabat pos tu seminggu, tapi posmen laju ko tak hantar pun. Tak laju laaa...

Hmmm....hati merana dah menunggu barang yang sangat sangat diperlukan ni....


1 comment:

Sya Syazana said...

sabar sabar nanti dia mai le tu :)