4.12.11

Kalau jalan jalan shopping nak pegi makan korang suka makan apa ?

Salam bloggers...

Biasanya , kalau korang jalan jalan ambek angin or jalan jalan cuci mata or jalan jalan habiskan duit , semestinya akan singgah makan kan ? Sebut pasal jalan jalan cari makan neyy , agak agak makanan apa yang selalu korang nak makan kalau kat luar

Okeyy , kalau aku.... semestinya....




Tengok gambar pun dah tau kan. Aku memang peminat setia Key Ep Si. Sangat sangat setia. Terutamanya Chicken Rice Combo. Sangat sangat minta dan tak pernah nak bosan. Aku minat tang nasik, tang kulit ayamm yang rangup, tang sup dia yang sedapp..Tu je !


Tengok ! Memang perfect la makan sambil onlinee. Memang tak boleyy nak diganggu kalau saat saat macam neyy.



Makanan seterusnya adalah Tom Yam Seafood, Nasi Putih dan Telur Dadar. Memang peberet giler gabungan gabungan tiga makanan neyy. Sejak masok UiTM la aku start menjinakkan diri dalam pemakanan macam neyy. Godaan membe la katakan. Kalau makan kat kedai mamak kompem aku choose menu neyy. Kalau makan kat kedai mana sekalipun, kompem aku choose menu neyy jugak. Tak lain tak bukan. 

Dan..

Makanan atas neyy baru je aku lahapkan sorang sorang. 2 kali aku makan neyy tadi. Memang menyelerakan. Sedapppp hingga menjilat pinggan !



Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi :')

2 comments:

Nadhirah Kaspol Anuar said...

same here. hahaha. pegi restoran mne2 je mesti mintak tomyam. tpi klau jlan2 dekat jusco ke, x penah miss beli donut big apple :)

نورزاليخا بنت السعدي said...

samalah...sy pun minat giler ngan big apple..:)