31.12.11

Gelagat 2011 (picture)

Assalamualaikum...

Beb, tahun ni kan ramai membe-membe aku kawen. Diorang tamatkan awal zaman bujang diorang. Tapi takpe, Ada aku kesah ?

Haha..sepanjang tahun 2011 ni, aku asyik dok bergambar je depan cermin, depan kamera. Maklum la kan. Hampeh ! Entry ni just nak publish foto aku je. Ada aku kesah korang nak mengata ? :p



Yang serba merah bergincu merah picture sebelah kiri ni akibat terlalu boring sangat suatu malam tu. So, dah takde kerja, aku pegi makeup malam-malam, pasang shawl merah, gincu merah. Haaa..ambek kau !
Yang picture sebelah kanan pulak, serba merah dengan baju kurung merah time nak pergi kenduri kawen orang kampung. Tak sah kalau tak capture walaupun sekali.


Bertudungkan shawl brown tu time nak pegi kenduri kawen orang kampung tak jauh je dari rumah. Jalan kaki je. Dah cakap kan, tak sah kalau tak capture :)
Pakai baju kurung purple pulak time nak pegi kenduri kawen kawan sebaya :)



Okeyy, muka tak makeup langsung...pucat je.


Picture sebelah kiri bersiap-siap nak pegi jalan-jalan ke Matu Daro dengan family.
Yang sebelah tu pulak..hehe, first time tau nak jalan guna skirt ala-ala yuna gitu. Erkk, perasan ! Aku nak temankan kakak aku time tu pegi Saratok. Memang long journey betol hari tu. Bertolak jam 6 pagi dari Igan-Sibu-Saratok. Then balik lagi. Stop di Sibu jalan-jalan shopping kat premier. Sampai rumah kira-kira jam 7 malam.


Sempat lagi posing-posing kan ? :)

*abaikan bulu mata palsu yang tak berapa nak palsu tu*

Haaaa...ni pulak gambar fresh lagi dua tiga hari yang lepas. Time ni nak pegi jalan-jalan dengan family tengok orang ramai di Mukah. Sempat lagi aku borong balik 3 shawl pashmina yang diidam-idamkan :)


Last but not least..

" Selamat menyambut tahun baru 2012 "


Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi...

3 comments:

♥ AMOYELLA said...

wahhh cantiknyee anak dara ih. muah ciom seketul .

Anonymous said...

selamat tahun baru cik kak. i love the miracle tab effect. haha!

نورزاليخا بنت السعدي said...

amoyy..muah muah..cium balik 2 ketul...hahahahha....

dila: effect terlebihhhh tuuu...