4.1.12

Feeling nak anak kembar

Assalamualaikum...


*All picture Google*


Gara-gara orang kat rumah dah berambus semua, otak jadi tak betul sedikit demi sedikit. Maklumlah dah bukak alam persekolahan tahun baru kan. Aku pulak asyik dok menghabiskan beras di rumah dengan tension menunggu *agak-agak bila keputusan degree UiTM nak keluar ?*

 -Dengan harapan permohonan berjaya-

Kesabaran dah terbatas dah ni. Tiap-tiap hari bukak portal keputusan degree. Tak jugak muncul-muncul. Cepat la keluar, nanti cepat jugak aku urus pinjaman Yayasan aku. Hmmm....

Okeyy, topik dah lari.

Berbalik ke topik yang real, tak payah cakap korang dah tahu siapa empunya baby comel kembar dalam picture atas tu. Sumpah ! Aku kalau dah menjelang dewasa ke alam perkahwinan, *bunyi cam gatal sangat nak kawen* aku nak anak kembar okeyy. Tapi, rezeki masing-masing tak siapa yang tahu kan ? Dengan keturunan blah mak aku memang semuanya ada zuriat kembar. Jadi, tak mustahil kan. Abang aku pun kembar jugak. Mana tau kot-kot dapat kembar tiga ke, empat ke, lima ke,..erkk ? Melampau.


Last but not least, Ada aku kesah?

No comments: