8.1.12

Hari ini hari SHS -Sakit Hati Sedunia-

Assalamualaikum...

-Bukan soal hati dan perasaan-

Lepas satu,satu...lepas satu,satu lagi masalah datang. Bak kata P Ramlee -COBAAN- Takpe, aku anggap ini sebagai cabaran. Lepas buat entry sakit hati dengan laptop Game OVER tadi, tetiba pulak tangan sangat gatal sampai ter-REMOVE kod gadget Shoutbox aku. Terpaksa aku pasang balik kod Fibox yang baru. Hmmm...dah bagusbagus ada orang sudi komen mengomen kat Fibox aku. Tup tup, akibat tangan gatal, musibah menimpa diri sendiri.

Nak mintak nasihat sikit, laptop aku Game OVER sebab motherboard rosak, korang pun tahu kan kalau mak tiri tu rosak, apa-apa pun boleh jadi. So, nak repair or beli baru ??


Last but not least, Aku sakit hati sangat beb !

2 comments:

Miss said...

bli bru jk . .kmk p0n lpt0p p0n mothrboard rosak riya . tok lptop bru dh .. huhuhu :(

deary's_miedah said...

beli baru je seng.. sbb nnti repair lg xmustahil rosak lg.. kn3.. laptop sy pun dlu rosak juge same mcm awk.. sy bli baru.. :)