1.1.12

Pembukaan 2012

Assalamualaikum...


Semalam, before nak tunggu saatsaat genting pengiraan tibanya tahun baru, aku tengok muvie Al-hijab sorangsorang dalam bilik. Open and play je, entah why tibatiba meremang bulu roma aku. Before ni aku tengok filem seram cool je rasa. Aku memang suka tengok citerciter seram ni. Then, aku pause, angkat laptop aku pegi tengok kat ruang tamu. Ada jugak penemanpeneman nak hilangkan rasa takut. Filem Al-hijablah paling seram pernah aku tengok sebab babbab scene yang mengejutkan memang mantap habis.

Apaapa pun, mulakan tahun baru ni dengan doa..semoga perjalanan hidup kita diberkati oleh-Nya.

" Happy new year"

2 comments:

Anonymous said...

oit, saya mok cta al-hijab tuh. nanti kami dua nor pegi rumah kamu saya mintak ah. hehe

نورزاليخا بنت السعدي said...

okeyy..boleh saja...bawak laptop..sng transfer...