16.11.12

Baru dapat bernafas.


 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 




Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.


15.11.2012

Alhamdulillah masih bernafas di tahun baru ni. Belum terlambat rasanya untuk aku mengucapkan selamat menyambut Maal Hijrah 1434H kepada seluruh umat islam. Semoga tahun ini lebih baik dari yang lepas. Yang lepas biarlah menjadi teladan kepada kita semua. Dalam minggu ni terasa macam dikejar-kejar dengan masa. Bersyukur sebab semua kerja berjalan dengan lancar. Semua case study dah settle dah. Bersyukur jugak sebab ada pihak yang sanggup membantu dan memberi kerjasama dengan kitorang.

Perjalanan yang sangat memenatkan minggu ni. Fuhh! Kusssemangat! Semangat baru! Azam baru! Tahun baru! *tetiba. 


Hari rabu haritu, sanggup ponteng kelas sekali lagi gara-gara nak settlekan assignment yang melibatkna case study. Nak buat macam mana keterpaksaan jugak nak pergi. Kalau tak pergi memang tak siaplah kerja nanti kan. Dengan penuh semangatnya kitorang jalan kaki dalam universiti malaya yang agak jauh untuk sampai destinasi kira-kira 20 minit. Fuhh, at last selesai jugak kerja.



        



Dalam perjalanan dimana jua tak sah kalau tak ambil gambar kan? Apa guna bawak kamera kalau tak guna =p 



Okey! Serius! Case study case study! Focus!



Encik! Badan saya nampak keciklah! Eh! =.="

Alhamdulillah. Syukur sangat dah settle semua yang melibatkan kerja di luar. Duit pun banyak keluar jugak. Nasib baik banker aku bergerak cepat hulurkan belanja. Eh! Sorry sis and bro, asyik minta duit je aku kan? Huhu. Ape boleh buat, ayah dah pencen, so korang yang tengak kaya raya ni hulur-hulurlah sikit dengan satu-satunya adik perempuan korang ni yeeee! Haha!



No comments: