10.11.12

Case study yang tak sudah-sudah..

 Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum  Assalamualaikum 


09/11/2012

Dalam minggu ni 4 tempat aku dengan kawan-kawan pergi untuk buat case study yang tak sudah-sudah.  First pergi Bangunan Ministry of Energy and Water, second place SACC Mall, third place Menara TM dan last sekali Universiti Malaya. Sekarang ni nak buat case study memang sangat-sangat susah nak dapat approval. Sampaikan hampir semua tempat yang kitorang nak buat case study kene reject. Sedihnya :"(


Petang semalam, aku dengan sandra pergi buat case study dekat Menara TM dan Universiti Malaya. Sedih jugak bila jumpa orang-orang yang taknak bagi kerjasama dengan kitorang. Hmmm..




Perjalanan yang agak memenatkan semalam sebab terpaksa jalan kaki lebih banyak daripada naik transport awam. Tapak kaki dah rasa nak tercabut dah. Waktu ni aku dengan sandra survey-survey dan ambil gambar apa yang patut untuk assignment.




Selesai je kerja di menara TM, kitorang pun tanpa membuang masa terus pergi ke Universiti Malaya untuk buat case study for another assignment pulak. Memang perjalanan yang sangat jauh. Nasib baik ada abang aku yang study dekat UM tolong tunjuk jalan dan tempat untuk berurusan.





Tanpa membuang masa dan tenaga, sempat lagi bergambar di depan dewan tunku canselori universiti malaya sementara menunggu abang aku sampai. Dewan nilah yang kitorang nak buat kajian tu. Selepas berurusan di 3 tempat, akhirnya kitorang berjaya jugak untuk dapatkan approval even terpaksa meredah hujan dan mengejar masa. 



 


Time ni kitorang di tingkat 9 bangunan canselori universiti malaya menunggu staff yang incharge untuk dewan konvo UM tu. Agak lama jugak kitorang tunggu, tapi tetap menanti dengan penuh kesabaran semata-mata untuk menyiapkan assignment ni. Fuhh!




Nasib baik staff-staff di UM semuanya baik-baik dan memberi kerjasama. Jam 5.20 petang kitorang tetap gigih jugak nak settlekan time tu jugak. Dan terima kasih banyak kepada abang aku sebab sanggup meredah hujan dengan kitorang untuk settlekan kerja ni. Kesian abang aku balik berhujan lebat time tu. Huhu...



Semester ni terasa macam tak dapat nak bernafas sangat. Assignment melambak dengan case study =.="



No comments: