21.4.12

Dah...terlambat dah...

Assalamualaikum ^^


Sebelum sambung study, kemain lagi menghadap tv tiap tiap malam selasa sampai khamis. Kerana cerita neyy jugak aku benci sangat dengan si Zafrul a.k.a Beto tu. Entah lah kenape aku benci sangat dengan dye tuh. Even dalam cerita/drama lain pun aku benci gak. Opppssss !

Maybe sebab pengaruh cerita ni kot. Memang aku benci giler lah. Haish ! *sape soh ko kejam sangat dalam citer neyy kan* Haaa...ambek kau. Dan, aku suke sangat ending citer neyy even lambat aku nak tonton online sebab susah sangat nak jumpe wajah tv sebenar kat sini. Huh ! At last, aku dapat gak tengok kan. Untuk kepuasan hati. Next citer aku nak habiskan tengok Bella Calamidades & Atas nama cinta. Dah tengok dari mulakan, kene la habiskan . Huhu...


Sunyi sepi je hostel aku sekarang neyy. Sorang je lagi tinggal. Roomate n jiran2 bilik neyy semuanya dah beransur balek ke rumah masing2. Kalau kat Sarawak dulu pun aku stay jugak, tak balek pun. Kadang kadang je balek. Okeyyyy, sedih. Dah namanya study kan, kene la berkorban jiwa dan perasan :(


Sekian, membawa diri dengan kesunyian .

No comments: