12.4.12

Pentingkan diri sendiri akan membawa padah ...

Assalamualaikum ^^


 

Manusia kalau kita dah berbuat baik, habis kita kena pijak habis habisan. Langsung tak kenang usaha kita kan. Kali ni datang dengan entry yang membebel bebel. Ko nak dengar sila baca sampai habis, taknak dengar boleh blah !

 

Sekelip mata manusia boleh berubah. Boleh jadi pentingkan diri sendiri. Itu yang paling aku tak suka palin paling masok dalam bab study neyy. Aku pantang kalau cooperation tiada di situ. Bak kata lecturer aku " biarkan, insyaAllah Allah akan tunjuk suatu hari nanti "...


Memang tak puas hati aku beb !


Aku tak nak lah berpanjang panjang lebar cerita kat sini, kot kot nanti adeyang terase plak kan ? Hmmm...puas hati ke dak, biar jelah. Lali dah okeyyy ! Satu hari nanti ko akan nyesal jugak buat kitorang macam neyy.


K, bye !

No comments: