30.4.12

Semua orang sakitkan hati aku....

Assalamualaikum :'(



Entah kenape hari neyy aku rasa macam sakit hati sangat sangat. Tak peduli dengan sape sape pun. Semua aku nak lepaskan geram. Rasa nak tumbok tumbok orang pun ade. Rasa nak bunoh pun ade. Erkkk...Hari neyy dah start kuliah lepas cuti mid term seminggu minggu lepas. Dan hari neyy jugak macam macam perkara berlaku. Macam macam jugak yang menyakitkan hati aku. Semuanya berlaku hari neyy.


Disebabkan satu perkara, aku sanggup ponteng kelas hari neyy. Before neyy aku memang tak pernah ponteng kelas. This is the first time okeyy. Aku memang serba tak kena je hari neyy. Semua tak bekenan di mata aku. Semuanya bermula gara gara tarikh modul ditukar ke nextweek yang menyebabkan aku tak puas hati sesangat. Dan bermula dari hal nilah aku mula tak puas hati dengan semua perkara. 


Hati aku mula menjadi jahat....


Aku terfikir, bila dah buat baik ini pulak yang jadi. Dan,..aku membuat kesimpulan dan terus berbuat jahat. Ya Allah, aku tidak nampak dugaan yang Engkau berikan untuk menguji kesabaran hambamu ini. Aku bertindak mengikut perasaan tanpa berfikir panjang. Keputusan dibuat ketika marah. Memang syaitan gembira. Aku terkenang balek, berdosakah aku ? Hanya sedikit dugaan yang diberi, tapi aku tak mampu nak mengawal perasaan marah dan tertekan. Betapa alpanya aku :'( ...



Ya Allah, ampunkan hambamu ini :'(



- End of story -

No comments: