25.4.12

Satay + Cendol Cool Blog "amat menyelerakan" ..

Assalamualaikum ^^




Penangan Cool Blog yang comel plus sedap memang bahaya sangat. Tambah plak kedai yang cute berkalerkan Pink gitu... Wahhh, memang menarik betol. Haritu saje je nak try, sebab dah boring beli kat buble talk punye kedai. Lebih lebih lagi time tu aku memang mengidam sangat nak makan cendol.


Alhamdulillah, nasib baik cool blog ade cendol. Ape lagi, aku rembat la satu. Tambah pulak dengan Satay hayammmm yang berlemak sedap gelana habess. Perghhhh, memang nikmat sungguh gabungan antara Satay Hayam + Cendol Cool Blog.




Perghh, nikmat makan sorang sorang time neyyy, tapi aku takdela nak melahap sorang sorang kan. Aku beli 10 cucuk je satay neyy. Aku bagi gak la kat roomate aku. Takkan nak melahap sorang sorang pulakk kan ? Kite kene saling kongsi berkongsi baru la bahagia. Ye dak ?


Okeyyy, abaikan barang barang yang berselerak kat atas meja study aku neyy. Maklumla tak sabar nak melahap makanan sedap sedap camgini kann ? :)


- End of story -

1 comment:

Anonymous said...

What day isn't today?