19.4.12

Seapabila cuti MidTerm sudah bermula...

Assalamulaaikum ^^

 
 Pening kepala angin kus kus. Fikiran dah mula bercuti hari neyy. Macam macam dah dalam fikiran. Kalau time diploma dulu tak kesah pun sebab dah biasa. Di sini ? Di tempat orang? Nunn jaoh dari family. Oh NOOoooo ! Adakah aku akan dapat biasakan diri seperti dulu di Sarawak ???


Jawapannya akan terjawab di entry yang seterusnya.


Seperti biasa, hari neyy last class and ade ceramah actually, tapi disebabkan kedegilan diri neyy, rasa malas plak nak turun ceramah. Haish ! *mula dah nak tunjuk belang* Alasan, " eleh, aku tak datang pun ceramah tu nanti dapat jgak graduate " ... Alasan tak boleh blah kan ?

Mula gelisah dah. Macam macam fikir. Sorang sorang dalam bilik nanti nak buat ape. Muvie aku dah prepare awal awal. Tapi agak agak ade tak student lain yang stay selevel or seblok dengan aku kat kolej nanti ? Membe memang ade, tapi x sama blok. Hmmmm...



*lepas ni terpaksala carik pakwe dekat dekat sini dapat teman aku dating hari hari* Wakakakakak.:P

No comments: