9.4.12

Rumah moden zaman sekarang semua cantek cantek belaka ...

Assalamualaikum ^^


Rumah zaman sekarang semuanya moden moden. Semuanya cantek cantek belaka. Sampaikan aku rasa tak sabar nak kawen . *ape kaitan rumah dengan kawen ? * Haip ! Menyimpang jaoh la pulok dah. Siyesli aku rasa tak sabar nak ade rumah sendiri, tambah pulak aku ni jenis yang suka menghias hias. *imagine jap rupa rumah nak dihias nanti* =.="


Actually, dua tiga minggu lepas banyak sangat case study yang dibuat. Membuatkan diri ini sangat sebok memanjang. Dengan assingment yang tak pernah siap siap. Haish ! *mengeluh nampak !* Nak update blog pun kene pinjam lappy comel membe si samsung nihaaa. Comel la lappy nih. Nanti plan nak beli lappy baru macam ni jugak yang penting kaler PINK hokeyyy !


Gambar gambar ini menunjukkan kamu segerup bekerjasama dalam menjayakan misi mencari maklumat. Dengan bajet nak speaking last last keluar bahasa melayu. Dengan muka tak malu tak prepare soalan. Kesian pulak project manager ternanti nantikan soalan dari kami. Alhamdulillah sudah selesai semuanya. +.+" 


Apa apa pun, sila layan dahulu gambar gambar kami di site "projek perumahan moden" ..




 


Perghhh. Siyes aku terpesona melihat tersergam indah rumah moden di depan mata nih. Rasa nak rembat terus rumah tu. Apakan daya, duit pun mak ayah masih tanggung -.-" Tahan jelah. Tunggu aku dah keje nanti aku rembat keyy !



Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali baca lagi :))

No comments: