21.4.12

KieS Air Samsung penyelamat aku ....

Assalamualaikum ^^

Sumber picture : GOOGLE

Ya Allah. Syukur alhamdulillah. Now, aku dah takde masalah nak online lagi. Nasib baek kepala otak aku bijak sebentar tadi. Before ni memang macam tau je function Kies Air dalam hempon Samsung S Plus aku neyy. Tapi pernah try still tak dapat connect internet to PC / Laptop aku. Then, aku pasrah dan mengalah.


Lepas tu, aku tanye la mR.Google. Akhirnya terjawab. Aku tak install pun Kies Air dalam Lappy aku. Sebab tu la tak dapat nak connect before neyy.

Sumber picture : GOOGLE

Mula mula dulu macam neyy je aku buat. Klik start then copy link web. Tapi tak berjaya then terus putus asa. Tapi, nowwwwww...senyum hingga ke telinga. Apa guna pakai SmartFon kalau tak manfaatkan kelebihan dan advance technology yang canggih macam ni kan ? :))))


Sumber picture : HERE

Apa apa pun. Aku sangat sangat terpikat dengan cover phone neyy okeyyyy ! :)


Sekian, terima kasih daun keladi, lain kali baca lagi :)

No comments: