22.4.12

Okeyyy, orang Kaul Mukah aku sangat cemburu...

Assalamualaikum T_T


Credit to Photogenix69

Kalau dekat Sarawak sekarang neyy, semua orang dah tau yang now tengah berlangsung Pesta Kaul Mukah 2012 selama seminggu kebiasaannya. Dan aku ? Last aku pergi tengok last year. Tu pun dalam keadaan tak terurus, dengan muka yang hitam legam, dengan masa yang tak cukup gara gara praktikal. Huh ! Sakit hati tau .


Cemburunya aku tengok gambar atas neyy. Sangat sangat cemburu hokeyy. Nak g kaul jugak. Mesti family aku sekarang neyy tengah sebok membeli belah. Maklum la kan banyak gerai gerai kalau keramaian macam neyy.


Huh ! Bencinyaaaaa. Kalau aku tau, aku beli tiket balek awal awal hari tu. Haish ! Dah lah sorang sorang dalam bilik neyy. Seram seram sejokk je kan. Hmmm..apa boleh buat, best jugak sunyi sunyi macam neyy. Dapat tenangkan hati dan fikiran. Tidorr pun puas puas.


Thank sebab sudi baca ^^



No comments: