28.9.11

Ada apa dalam Hard disk korang ?


External aku kaler ni :) white...suci and murni..


Korang hengat korang je ade Hard disk? Aku pun adelaaaaa....aku beli guna hasil titik peluh aku sendiri taw ! Tapi kan, korang simpan ape ek dalam external biasanya ? Mesti simpan assingment, gambar, video music, and yang sewaktu dengannya kan ? Kalau aku memang fulllllll dengan movie je..hihi :)

Kalau dipikir-pikirinkan..kalau simpan movie dalam lappy memang la jadi lembab lappy kiter. So, bagi mengelakkan perkara yang sedemikian berlaku dan aku tak nak lappy aku berlaku traffic jem, aku simpan semua movie dalam external aku ni....

Sepanjang hari aku watching movie je keje hari ni. Langsung tah hengat dulu langsung. Seapabila movie dah semakin melambak dalam external hard disk aku ni, mula la semua tak menjadi. Makan tak. Study tak. Tidur pun tak. Hmmm..apa nak jadi dengan anak dara zaman sekarang ni. Hehe...

Nak tahu ? Dalam external aku ade lebih 200 movie taw. Untung orang yang pinjam external aku. Banyak movie nak diambeknyerrr...hihi :)))

Jom terjah citer ape yang ade.......Zasssss....


 Tengok2 ! Aku dah susun dah ikut jenis2 movie yg ade. Aku tak suka folder sepah2. Aku pembersih !


Ni citer cartoon. Ade shin chan & upin ipin je.



Yang ni plak citer English . Tapi aku kurang minat & setengah suku lagi aku lom tengok.


Citer yang paling ramai orang suka zaman sekarang. Movie / Drama Korea & Japan.


Citer aku paling manyak suka. Majoriti citer hantu. Sebab aku memang minat citer hantu. Ni la koleksi2 citer Malay & Indon aku.


Yang ni semuanya ada. Versi Hindi ada, Filipina ada, China ada, Thailand ada. So, aku kategorikan sebagai Others lah.



So, bagi sesiapa yang berada di sekitar tempat aku, boleh lah pinjam. Aku tak kedekut la. Aku baik orangnya.


Sekian, terima kasih sebab sudi membaca :))

2 comments: